מרגי לגפני: אשמח שתשתתף בדיוני הוועדה בנושא האפלייה

מוזר שגפני בחר לשלוח מכתב ליו"ר ועדת החינוך מרגי בדיוק יום אחרי הדיון בוועדה בנושא אפליית בנות ספרדיות. כשהוא מתייחס רק לנושא התקציבים. הרי תקציבים זה תפקידה של ועדת הכספים. אולי שגפני יעצור את תקציבי משרד החינוך בוועדה שלו עד להפסקת האפליה במקום לשלוח מכתבים?
איתי גדסי 5 Comment on מרגי לגפני: אשמח שתשתתף בדיוני הוועדה בנושא האפלייה

ח"כ מרגי במכתב תגובה לגפני: "אני מאמין שבכוחות משותפים נצליח לחולל שינוי בנושא, כפי שעשינו עד היום. מרגי מציין כי בימים הקרובים ייקבע דיון בנושאים אלו בוועדה "ואשמח שתשתתף בדיונים אלו".

מוזר שגפני בחר לשלוח מכתב ליו"ר ועדת החינוך מרגי בדיוק יום אחרי הדיון בוועדה בנושא אפליית בנות ספרדיות. כשהוא מתייחס רק לנושא התקציבים. הרי תקציבים זה תפקידה של ועדת הכספים. אולי שגפני יעצור את תקציבי משרד החינוך בוועדה שלו עד להפסקת האפליה במקום לשלוח מכתבים?
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת יעקב מרגי החזיר היום מכתב לח"כ משה גפני בנושא אפליית הבנות הספרדיות בסמינרים, וקריאתו של גפני לתיקון האפליה התקציבית לחרדים.

במכתבו כותב ח"כ מרגי "קראתי את מכתבך בעיון, ואני מתכוון מיד עם חזרתנו מהפגרה לקיים דיון בנושאים החשובים אותם ציינת במכתבך. ובע"ה אני מאמין שבכוחות משותפים נצליח לחולל שינוי בנושא, כפי שעשינו עד היום.

מרגי גם עוקץ את גפני וכותב כי בימים הקרובים ייקבע דיון בנושאים אלו בוועדה "ואשמח שתשתתף בדיונים אלו".

גורם בש"ס אמר היום ל"קול חי", "מוזר שגפני בחר לשלוח מכתב ליו"ר ועדת החינוך מרגי בדיוק יום אחרי הדיון בוועדה בנושא אפליית בנות ספרדיות. כשהוא מתייחס רק לנושא התקציבים. הרי תקציבים זה תפקידה של ועדת הכספים. אולי שגפני יעצור את תקציבי משרד החינוך בוועדה שלו עד להפסקת האפליה במקום לשלוח מכתבים?" תהה הגורם.

כזכור, אמש פנה יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, לח"כ יעקב מרגי (ש"ס), בבקשה לטפל באפליות תקציביות חמורות כלפי הסמינרים החרדים, וזאת לנוכח תחילת עיסוקו בנושא הסמינרים החרדים, כאשר לראשונה זימן ישיבה בוועדת החינוך שהוא עומד בראשה, הנוגעת לסמינרים החרדים.

"אני רואה שיו"ר ועדת החינוך החל לעסוק לראשונה בסמינרים החרדים", אמר גפני "על כן אני מבקש לערוך דיון בהקדם בכל סוגיות האפליה החמורות, כולל במכסות תקציבים לפי תלמידה, כאשר תלמידה חרדית מקבלת הרבה פחות מתלמידה במגזר הכללי וגם התקציבים הללו אינם יציבים כלל".

40bac208-ae52-4d51-904d-343ae93d6f39



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    עם כל הביקורת על מרגי(ויש הרבה!), יש יותר ממשהו נכון בהערה שהוא עקץ את גפני, סוף סוף 50 מליון למוכש"ר הערבי תוך כדי אפליית מוסדות המוכש"ר החרדים, והתעלמות מוחלטת מהפטור החרדי עבר בוועדה שבראשותו!

  2. 4

    יישר כח חכ מרגי המשך פעולתך למען הבנות שיושבות בבית ע"מ שמנהלי הסמינרים יוכלו לגזור קופונים שמנים

  3. 3

    הוא בולם פיו כל השנה ופתעום בסמינרים הוא מתחיל לדבר אם זה טוב או לא אתם תקבעו

    1. מי שיקבע זה כמובן בורא עולם! ירצה מרגי או לא יש מי שמנהל את העולם
      יש מי שרואה את מעשי המסירה, ומנגד את ההתעלמות המופגנת ממצוקת המוסדות ואפלייתם מול הערבים בגיבוי שלו כיו"ר וועדת חינוך

  4. 2

    אחלה יו"ר ועדת חינוך אוהבים אותך מרגי עלה והצלח רק בגלל שאתה ספרדי משמיצים ומתנכלים, אתה לא מויסר [בהברה האשכנטוזית] ולא לא יודעת מה אנחנו הרי יודעים את האמת… כבר מרן רבינו אמר:ציטוט- אחינו האשכנים לא אוהבים אותנו אין מה לעשות מה שנעשה ולא נעשה ישנואו אותנו אבל אנחנו חזקים ולא חוששים נמשיך כך!